Kaikenlaisten tehtävien, omien ja yhteisten hallinta – omien ja yhteisten – on oleellinen osa mitä tahansa nykytyötä. Kaksi loistavaa sovellusta tähän ovat Planner ja To Do. Plannerin käyttöliittymä on äskettäin myös uudistunut, mikä tekee siitä entisestään näppärämmän.
Tavoite
Koulutuksen jälkeen tiedät, miten Planner ja To Do toimivat ja ymmärrät niiden toimintaperiaatteet. Tässä koulutuksessa tutustumme uudistuneen Plannerin käyttöliittymään. Tutustumme samalla, miten To Do sovellus toimii ja kuinka se on näkyvillä myös Plannerin sisällä.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille käyttäjille, jotka haluavat hallita tehtäviään tehokkaasti Microsoftin työkaluilla. Koulutus sopii hyvin niille, jotka tarvitsevat työkaluja omien tai tiimin tehtävien hallintaan.
Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytetään uudistuneen Plannerin ilmaisversiota.
Koulutuksen sisältö
Plannerin käyttöliittymä
- Mikä ihmeen Planner?
- Käyttöliittymän esittely
- Termit tutuiksi. Suunnitelmat, säilöt ja tehtävät
- Plannerin käyttö Teamisissa vai selaimessa?
Suunnitelman luominen
- Mitä uuden suunnitelman luominen oikeasti tekee?
- Tehtävien luominen ja niiden yksityiskohdat
- Säilöjen käyttö
Edistyneet ominaisuudet
- Tehtävien suodatus
- Miten ryhmittelen suunnitelman haluamallani tavalla
- Taustan muuttaminen ja asetukset
Mikä ihmeen To Do?
- To Do Plannerissa vai Outlookissa?
- Omien tehtävien hallinta
- Luettelo vai suunnitelma?
Omat tehtävät järjestykseen
- Älykkäät luettelot
- Luetteloiden luominen ja ryhmittely
- Tehtävien luominen ja yksityiskohdat
- Luetteloiden jakaminen
Avainsanat
Planner, To Do, Microsoft, Tehtävienhallinta, Suunnitelma, Projekti, Projektinhallinta, Teams