Tiedätkö, kuinka Google Ads -hakumainonta toimii? Tule mukaan koulutukseen ja opit, miten hakumainonnan avulla parannat tuotteidesi ja palveluidesi näkyvyyttä Googlen hakutulosten kärkipäässä.
Tavoite
Koulutuksessa perehdyt Google-hakumainonnan perusteisiin ja luot ensimmäisen hakukampanjan sekä opit analysoimaan tuloksia Google Adsin ja Google Analyticsin kävijäseurannan avulla. Lisäksi saat kokeneelta kouluttajaltamme käytännönläheisiä optimointivinkkejä ja toimialakohtaista tietotaitoa.
Kenelle
Koulutus soveltuu vasta-alkajalle eikä aiempaa kokemusta Google Ads –hakumainonnasta tarvita. On suositeltavaa, että osallistujalla on valmiina käytössään Google-tili (Google Ads -tilin luomista varten) tai jo olemassa oleva Google Ads -tili harjoittelua varten.
Ohjelmaversio
Tarvitset vain toimivan nettiyhteyden ja selaimen (Google Chrome suositeltava).
Koulutuksen sisältö
1. PUOLIAIKA: Perusteita
Sähköisen markkinoinnin perusteet
- Termistöä ja käsitteitä
- Mainoshuutokauppa
- Digitaalinen ostoprosessi
Google Ads -hakumainonta ja sen eri mahdollisuudet
- Hakumainonta
- Display-mainonta
- Mobiilimainonta
- Videomainonta
- Shopping-mainonta
Google Ads -mainonnan kustannukset
Tulosten analysointi
- Digimarkkinoijan työkalupakki
2. PUOLIAIKA: Kädet saveen
Google Ads -mainostilin luominen
- Google Analytics -tilin kytkeminen
- Konversioiden määrittely
- Google My Business -ominaisuuksien hyödyntäminen mainonnassa
Hakukampanjan luominen (käytännönläheinen esimerkki)
Kampanjan optimointi
Tulosten mittaaminen
- Konversiot
- Google Ads -raportit
- Google Analytics -data
Vinkkejä
Avainsanat
Google Ads, hakumainonta, data, Google Analytics, mainoshuutokauppa, mainostili, konversio, optimointi
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.