Tässä Applied Skills koulutuksessa perehdytään Microsoft Dynamics 365 Customer Insights -työkalun käyttöön asiakassiirtymien luomisessa ja hallinnassa. Koulutuksessa käydään läpi asiakaspolkujen suunnittelu, kohdentaminen eri asiakasryhmille sekä markkinointiautomaation optimointi.
Tavoite
Opi luomaan ja hallitsemaan asiakassiirtymiä Microsoft Dynamics 365 Customer Insights -työkalussa, suunnittelemaan asiakaspolkuja ja kohdentamaan niitä tehokkaasti eri asiakasryhmille. Koulutuksessa opit myös markkinointiautomaation toteuttamisen ja asiakaskokemuksen parantamisen strategioita, jotka auttavat optimoimaan markkinointitoimenpiteitä ja vahvistamaan asiakassuhteita.
Kenelle
Koulutus on suunnattu markkinoinnin, asiakaspalvelun ja digitaalisten ratkaisujen asiantuntijoille, jotka haluavat syventää osaamistaan asiakassuhteiden hallinnassa ja markkinointiautomaation hyödyntämisessä. Koulutus sopii kaikille, jotka työskentelevät Microsoft Dynamics 365 Customer Insightsin tai muiden asiakasdatan ja markkinointityökalujen parissa.
Esivaatimuksena on perusymmärrys Microsoft Dynamics 365 -alustasta ja asiakasdatan hallinnasta. Myös mallipohjaisen sovelluksen (Model-driven app) konfigurointikokemus on suositeltavaa.
Koulutuksen sisältö
Create emails in Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- Upload images to the file library and use images in marketing content.
- Create and publish an email.
- Enhance your emails by using personalization, content blocks, content ideas, and more.
- Upload images to the file library and use images in marketing content.
- Add personalization to emails.
Build journeys with Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- Manage segments in real-time journeys.
- Work with triggers in real-time journeys.
- Create a journey.
- Set a business goal and measure progress through a journey.
- Determine when to use attribute versus if/then branches.
- Use an A/B test within the customer journey.
- Use AI-driven, run-time channel optimization.
- Raise triggers from a journey to run another journey or Power Automate flow.
Guided project – Create and manage journeys with Dynamics 365 Customer Insights
- Create a marketing email
- Create a segment
- Build a segment-based journey
- Build a trigger-based journey
Avainsanat
Microsoft Dynamics 365, Customer Insights, CRM-ratkaisut, Asiakaskokemus, Markkinoinnin optimointi, Asiakassiirtymät