Oletko joutunut töissä tilanteeseen, joissa toinen osapuoli on vahvan tunnekuohun vallassa? Eikö faktoihin vetoaminen rauhoittanut häntä?
Koulutuksessa opit koko haastavan vuorovaikutustilanteen draaman kaaren aloituksesta rauhoittelun ja ratkaisun etsimisen kautta tyylikkääseen tilanteen päättämiseen.
Tavoite
Koulutuksessa opit taitoja ja tekniikoita, joilla parannat työssä jaksamista ja työhyvinvointia. Samalla vähennät eskaloituvia konflikteja ja turhia valituksia.
Kenelle
Koulutus sopii kaikille, joiden työhön kuuluu ihmisten kohtaaminen.
Koulutuksen sisältö
- Mistä tekijöistä toisen pettymys tai haastava käytös voi johtua?
- Miten hallita omia tunteita vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa?
- Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet ja tekniikat
- Näin asetat rajat ammattimaisesti
- Oma jaksaminen haastavan tilanteen jälkeen
Avainsanat
asiakaspalvelu, haastavat tilanteet, konfliktit
Kouluttajakuvaus
Kouluttaja toimii Totti Karpela, pääkouluttaja, Mielenrauha Oy. Totti on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.