Nykyään arvon myymistä eli value based sellingiä pidetään yleisenä hyveenä. Kaikkea pitäisi myydä arvon kautta, eikä tuotetta sen hintaa tai ominaisuuksia. Se ei suinkaan ole aina näin yksinkertaista. Tutkimus on myös osoittanut, että arvon myyminen käytännössä on todella vaikeata. Mitä siis on syytä muistaa arvon myymisen käytännön tekemisessä? Tässä koulutuksessa tutustumme arvomyyntiin ja asiakkaan innostavaan valmentamiseen.
Tavoite
Koulutuksen jälkeen ymmärrät mitä arvomyynti vaatii, ja mitä tulisi muistaa arvon myymisen käytännön tekemisessä. Saat myös vinkkejä asiakkaan innostavaan valmentamiseen.
Kenelle
Koulutus sopii B2B- ja B2C-myyjille, asiakaspalvelutyöntekijöille, myynnin esihenkilöille, yrittäjille, johtajille, sisällöntuottajille, asiantuntijapalvelualoille.
Vaativuustaso
Taso 2: Edistynyt taso – Yleisluontoisempaa tietoa ja helposti sisäistettäväsisältö. Perustutkinnon ylläpitoon ja ammattitaidonkehittämiseen.
Avainsanat
arvonmyynti, arvolupaus, innostava valmentaminen, arvopohjainen myynti
Kouluttajakuvaus
Petri Parvinen on Helsingin yliopiston strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori, sarjayrittäjä, sijoittaja, hallitusammattilainen ja myyjä. Hän on maailman johtavia modernien digitaalisten välineiden ja myyntityön yhdistämisen asiantuntijoita ja tutkijoita, jolla on aina kärsivällisyyttä tutustua kunkin alan kaupallistamisen erityispiirteisiin. Petriä on kutsuttu osuvasti ”tiedeyhteisön pitelemättömäksi kauhukakaraksi, jonka räjähtävä ilmaisu on uutta ja raikasta akateemisen maailman suunnalta”.