Mikä ihmisestä ja organisaatiosta tekee myyntihenkisen ja mitä hyötyä siitä on? Monta kertaa myyntihenkisyyden piirteet ja käyttäytyminen ja myyntihenkisyyden tulokset nivoutuvat toisiinsa, eikä aina ole helppo ymmärtää syy-seuraussuhdetta ja asioiden järjestystä. Selkeää on kuitenkin se, että myyntihenkisyys on edellytys hyvälle myyntikulttuurille. Tässä koulutuksessa tutustutaan myyntihenkisen organisaation ominaisuuksiin ja miten myyntihenkisyyttä voi ruokkia.
Tavoite
Koulutuksen jälkeen ymmärrät mitä myyntihenkisyys oikeastaan on, mitä vaatii, että organisaatio on myyntihenkinen sekä miten sitä ruokitaan.
Kenelle
Koulutus sopii erityisesti myynnin esihenkilöille, yrittäjille, johtajille.
Vaativuustaso
Taso 2: Edistynyt taso – Yleisluontoisempaa tietoa ja helposti sisäistettäväsisältö. Perustutkinnon ylläpitoon ja ammattitaidonkehittämiseen.
Avainsanat
myyntihenkisyys, myyntikulttuuri
Kouluttajakuvaus
Petri Parvinen on Helsingin yliopiston strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori, sarjayrittäjä, sijoittaja, hallitusammattilainen ja myyjä. Hän on maailman johtavia modernien digitaalisten välineiden ja myyntityön yhdistämisen asiantuntijoita ja tutkijoita, jolla on aina kärsivällisyyttä tutustua kunkin alan kaupallistamisen erityispiirteisiin. Petriä on kutsuttu osuvasti ”tiedeyhteisön pitelemättömäksi kauhukakaraksi, jonka räjähtävä ilmaisu on uutta ja raikasta akateemisen maailman suunnalta”.