Palveluiden tuotteistus tukee tuloksellisuutta ja organisaation johtamista. Selkeät tuotekuvaukset auttavat myös myyntiä ja erityisesti asiakkaita päättämään, mikä kussakin tilanteessa on tarpeellista. Koulutuksen tavoitteena on antaa vinkkejä palvelumuotoilun työvälinein palveluiden tuotteistamiseen asiakasta kiinnostaviksi kokonaisuuksiksi.
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on antaa eväitä omien palveluiden asiakaslähtöiseen tuotteistamiseen. Opimme tunnistamaan asiakastarpeita ja hyödyntämään niitä tuotteiden kehittämisessä.
Kenelle
Koulutus sopii kaikille asiakastyössä työskenteleville ja tuote- ja palvelukokonaisuuksien tuotteistuksesta vastaaville.
Vaativuustaso
Taso 2: Edistynyt taso – Yleisluontoisempaa tietoa ja helposti sisäistettävä sisältö. Perustutkinnon ylläpitoon ja ammattitaidon kehittämiseen.
Koulutuksen sisältö
- Strategia palveluiden määrittäjänä
- Tuotteistus tukemaan tuloksia
- Systemaattinen asiakastyö
Avainsanat
tuotteistus, palvelumuotoilu, asiakastyö, asiakkuudet
Kouluttajakuvaus
Henna Väätäinen on oikeustieteen maisteri ja varatuomari. Henna on onnistumishakuisen organisaation väitöskirjatutkija. Työurallaan Henna on toiminut mm. kehitysjohtajana, liiketoimintajohtajana ja kaupungin lakimiehenä. Henna on strategisen ajattelun ammattilainen, joka on työurallaan luonut kestävää johtamista, kasvua ja hyvinvointia. Strategisen työskentelyn, yritysten valmentamisen ja organisaation sisäisen kehittämisen kokemusta on kertynyt yli 20 vuoden ajalta. Hänen vahvuutenansa on kyky kuunnella, suunnitella ja johtaa muutosprosesseja hyödyntäen kouluttamista ja valmentavia metodeja. Kouluttajana Henna saa kiitosta käytännönläheisestä lähestymistavastaan.