Threads on uusi sosiaalisen median kanava, joka mahdollistaa nopean ja yksinkertaisen viestinnän seuraajien kanssa. Sen käyttäjämäärät ovat kasvaneet nopeasti ja se onkin organisaatioille varten mielenkiintoinen uusi kanava ottaa käyttöön.
Tavoite
Kurssin tavoitteena on opettaa osallistujille Instagram Threadsin käyttö organisaation viestintäkanavana. Opit luomaan, hallitsemaan ja jakamaan yrityksesi sisältöä Threadsin kautta tehokkaasti.
Kenelle
Kurssi on suunnattu yrityksen viestinnästä vastaaville henkilöille, sosiaalisen median markkinoijille, yrityksen omistajille tai kenelle tahansa, joka tahtoo tutustua Threadsin käyttöön. Ei vaadi aiempaa kokemusta Instagram Threadsin käytöstä.
Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytetään Threads-älypuhelinsovelluksen uusinta versiota ja Threadsiä selaimen kautta.
Koulutuksen sisältö
Instagram Threadsin perusteet
- Threadsin käyttöönotto, asentaminen ja tilin luonti tai siirto Instagramista
- Miten Threads toimii organisaation kanavana
- Käyttö älypuhelimella tai tietokoneella
- Näin sisältö nähdään Threadsissä
- Tilien seuraaminen ja löytäminen
- Vuorovaikutus muiden kanssa
Sisällöntuotanto ja -jakelu Instagram Threadsiin
- Kuinka luoda ja jakaa organisaation sisältöä Instagram Threadsiin
- Hyvän sisällön luomisen periaatteet
- Miten sisältö leviää Threadsissä
- Miten analysoida julkaisujen näkyvyyttä
Suorituskyvyn seuranta ja analysointi
- Kuinka seurata ja analysoida Instagram Threadsin suorituskykyä
- Kuinka hyödyntää analytiikkaa sisällön kehittämisessä
Avainsanat
Instagram Threads, Sosiaalinen media, Sisällöntuotanto, Viestintä, Digitaalinen markkinointi, Yritysviestintä