Minkälaiset vuorovaikutuspsykologiset mekanismit auttavat myyjää siinä, että hän saa taivuteltua asiakkaan puolelleen? Tutkimuksissa on löydetty n. 10 eri valtakategoriaa, joita ihmisillä on toisia ihmisiä kohtaan. Miten tällaista valtaa saa ja miten sitä kuuluu käyttää? Tässä koulutuksessa käymme läpi vuorovaikutuspsykologian valtakategorioita ja niiden eettistä hyödyntämistä.
Tavoite
Koulutuksen jälkeen ymmärrät vuorovaikutuspsykologiaa ja osaat hyödyntää sen keinoja myynnissä.
Kenelle
Koulutus sopii B2B- ja B2C-myyjille, asiakaspalvelutyöntekijöille, myynnin esihenkilöille, yrittäjille, johtajille, asiantuntijapalvelualoille.
Vaativuustaso
Taso 2: Edistynyt taso – Yleisluontoisempaa tietoa ja helposti sisäistettäväsisältö. Perustutkinnon ylläpitoon ja ammattitaidonkehittämiseen.
Avainsanat
vuorovaikutuspsykologia, valta, myynti, taivuttelu
Kouluttajakuvaus
Petri Parvinen on Helsingin yliopiston strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori, sarjayrittäjä, sijoittaja, hallitusammattilainen ja myyjä. Hän on maailman johtavia modernien digitaalisten välineiden ja myyntityön yhdistämisen asiantuntijoita ja tutkijoita, jolla on aina kärsivällisyyttä tutustua kunkin alan kaupallistamisen erityispiirteisiin. Petriä on kutsuttu osuvasti ”tiedeyhteisön pitelemättömäksi kauhukakaraksi, jonka räjähtävä ilmaisu on uutta ja raikasta akateemisen maailman suunnalta”.