Tervetuloa Wistec Onlinen käyttäjäksi!

Tässä sinulle tiivistettyä tietoa Wistec Online -verkkopalvelusta, kirjautumisohjeet, useimmiten kysytyt kysymykset ja esittelyvideo palvelun ominaisuuksista.

Käytä Wistec Onlinea silloin, kun sinulle parhaiten sopii! Verkkokursseilla opit aina jotain uutta ja löydät nopeasti ratkaisuja pulmatilanteisiin.

Monipuolinen tarjonta sisältää jatkuvasti päivittyviä kursseja aiheista Office 365, Power BI, Google G Suite, sosiaalisen median kanavat, projektinhallinta, tietoturva ja paljon muuta!

Wistec Online on Eduhouse Oy:n ylläpitämä selainpohjainen ja mobiiliystävällinen verkko-oppimisympäristö. Voit käyttää sitä rajattomasti koko organisaatiosi sopimuskauden ajan.

Näin kirjaudut palveluun

Office 365 -kirjautuminen

Voit käyttää Wistec Onlinea organisaatiosi Office 365 -tunnuksilla. Katso O365-kirjautumisohjeet >>

Muu kirjautuminen

Jos sinulla ei ole O365-tunnuksia, olet saanut tunnukset sähköpostilla lähettäjältä WebOpe by Wistec. Katso kirjautumisohjeet >>

Usein kysyttyä Wistec Onlinesta

Tutustu useimmiten kysyttyihin kysymyksiin

Tuliko tenkkapoo ja tarvitsisit apua nopeasti? Monesti ratkaisu löytyy Wistec Onlinen useimmiten kysytyistä kysymyksistä.

1. Liian monta virheellistä kirjautumisyritystä

Palvelu sulkee tunnuksesi väliaikaisesti, kun olet yrittänyt kirjautua virheellisillä tunnuksilla liian monta kertaa. Jos tunnuksesi on suljettu, ota yhteyttä chattimme kautta tai sähköpostilla osoitteeseen koulutus@wistec.fi.

2. Useampi Office 365 -tili

Jos käytössäsi on useampi Microsoft Office 365 -tili, niin varmista kirjautuessasi Wistec Onlineen, että olet uloskirjautunut muista tileistäsi. Valitse tarvittaessa ”käytä toista tiliä” osoitteesta https://login.microsoftonline.com.

Wistec Online -profiilisi ja sinne aktivoidut kurssisi löytyvät ainoastaan palveluun linkitetyn Office 365 -tilin kautta.

3. Tunnuksien uudelleenaktivointi

Tunnuksiesi uudelleenaktivointi tarvitaan, jos
a) viimeisestä kirjautumisestasi on yli 200 päivää.
b) et ole tehnyt ensikirjautumista yli 200 päivää tunnuksiesi luomisen jälkeen.

Pyydä tunnuksiesi aktivointia chattimme kautta tai sähköpostilla osoitteeseen koulutus@wistec.fi.

4. ”Kirjaudu sisään” -painike tai videot eivät toimi

Internet-asetuksesi saattavat estää linkkien ja videoiden toiminnan. Jos mahdollista, kokeile toista selainta tai käänny oman organisaatiosi it-tuen puoleen. Wistec Online -sivun lisääminen luotettuihin sivuihin voi myös auttaa.

5. Profiilistasi puuttuu kursseja

Jos Wistec Online -profiilissasi ei ole sinulle kuuluvia kursseja, ota yhteyttä joko chattimme kautta tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen koulutus@wistec.fi.

6. Kirjautumisongelmat

Kaikissa kirjautumiseen liittyvissä ongelmissa otathan meihin yhteyttä joko chattimme kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen koulutus@wistec.fi.

7. Sisällössä on virhe

Arvostamme palautettasi ja erityisesti sitä, että autat meitä korjaamaan virheitä sisällöissämme. Palkitsemme aiheelliset ja muutoksia vaativat palautteet leffalipuilla. Anna palautteesi joko chattimme kautta tai sähköpostilla osoitteeseen koulutus@wistec.fi

8. Suorituksiin ja todistuksiin liittyvät ongelmat

Jos sinulla on suorituksiisi ja todistuksiin liittyviä ongelmia tai kysymyksiä, niin otathan yhteyttä joko chattimme kautta tai sähköpostilla osoitteeseen koulutus@wistec.fi.