Monissa töissä ajanhallinta ja itsensä johtaminen on työntekijän omalla vastuulla. Olemme toivottavasti löytäneet itsellemme sopivan tyylin, mutta ajanhallinnan yleisistä periaatteista voi löytyä vielä jotain hyödyllistä.
Tavoite
Entä miten uudet Office 365 työvälineet vastaavat ajanhallinnan tarpeisiin? Tässä tehotreenissä katsomme esimerkkejä niiden hyödyntämiseen omassa työssäsi. Omien töiden suunnittelu helpottuu, kun osaat valita oikeat työvälineet itsellesi sopivaan käyttöön.
Tässä tehotreenissä keskustelemme ajanhallinnan periaatteista ja tutustumme käytettävissä oleviin välineisiin.
Kenelle
Koulutus soveltuu kaiken tasoisille Microsoft Office 365-ympäristöjen käyttäjille, jotka haluavat tutustua ajanhallinnan sovelluksiin. Osallistujalta toivotaan perustietotekniikan ymmärrystä.
Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytetään sen hetken uusimpia Microsoft Office 365-sovelluksia.
Koulutuksen sisältö
Mistä ajanhallinta on tehty?
- Asenne, tehtävät ja järjestelmä
- Mikä toimii sinulle?
- Tarkoitus, tavoitteet ja tehtävät
- Listat, kalenterit, viestit ja muistutukset
- Deletointi, delegointi ja priorisointi
- Toteuttamisen eri tyylit: flow vai pomodoro?
Mitä välineitä Office 365 tarjoaa?
- Teams
- Outlook: sähköposti, kalenteri ja tehtävät (Tasks)
- OneNote
- Planner
- To Do
- MyAnalytics
- Viva Insights
- Mitä muuta?
Avainsanat
Ajanhallinta, Office, Microsoft, Planner, Kanban, Tehtävät, Kalenteri, Outlook, To Do