Monissa töissä ajanhallinta ja itsensä johtaminen on työntekijän omalla vastuulla. Olemme toivottavasti löytäneet itsellemme sopivan tyylin, mutta ajanhallinnan yleisistä periaatteista voi löytyä vielä jotain hyödyllistä. Entä miten uudet Microsoft 365 työvälineet vastaavat ajanhallinnan tarpeisiin?
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on tarjota osallistujille selkeä ymmärrys ajanhallintaan sopivista työvälineistä työajan ja tehtävien hallintaan. Lisäksi kurssi auttaa tunnistamaan, miten Microsoft 365 -työvälineet tukevat yksilöllisiä ajanhallinnan tarpeita, jotta jokainen voi kehittää itselleen toimivat tavat arjen organisointiin ja tavoitteiden saavuttamiseen.
Kenelle
Koulutus soveltuu kaiken tasoisille Microsoft Office 365-ympäristöjen käyttäjille, jotka haluavat tutustua ajanhallinnan sovelluksiin. Osallistujalta toivotaan perustietotekniikan ymmärrystä.
Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytetään sen hetken uusimpia Microsoft Office 365-sovelluksia.
Koulutuksen sisältö
Mistä ajanhallinta on tehty?
- Asenne, tehtävät ja järjestelmä
- Mikä toimii sinulle?
- Tarkoitus, tavoitteet ja tehtävät
- Listat, kalenterit, viestit ja muistutukset
- Deletointi, delegointi ja priorisointi
- Toteuttamisen eri tyylit: flow vai pomodoro?
Mitä välineitä Microsoft 365 tarjoaa?
- Teams: ajanhallinnan välineet yhdessä paikassa
- Outlook: sähköposti, kalenteri ja tehtävät
- OneNote
- Planner
- To Do
- MyAnalytics
- Viva Insights
- Mitä muuta?
Avainsanat
ajanhallinta, Office, Microsoft, Planner, Kanban, Tehtävät, Kalenteri, Outlook, To Do


English